2016/06/28

Byłem narkomanem z elit! Opowieść klienta dilera celebrytów


Dodano: 28.06.2016 [18:26]
Byłem narkomanem z elit! Opowieść klienta dilera celebrytów - niezalezna.pl
foto: stevepb (pixabay)
Od dwóch miesięcy znani i bogaci z niepokojem oczekują na ustalenia warszawskiej prokuratury, która prowadzi śledztwo przeciwko Cezaremu P., dilerowi celebrytów – tak nazwały go media, bo kokainę dostarczał gwiazdom show-biznesu, artystom, prawnikom, lekarzom, a także ludziom ze świata polityki. „Codzienna” dotarła do kluczowego świadka, który był jednym z najważniejszych klientów Cezarego P. To Filip Wiśniewski (zgodził się podać swoje nazwisko), 33-letni biznesmen, menedżer sportowy, rodowity poznaniak, od lat jednak mieszkający w Warszawie. Zgodził się na szczerą rozmowę.

- Brałem narkotyki, przez kokainę straciłem majątek, ale nie pieniądze są najważniejsze. Przede wszystkim wiem, co znaczy sięgnąć dna. Dzięki pomocy bliskich zdołałem z tego wyjść, dzisiaj jestem czysty i koszmarnym doświadczeniem chcę się podzielić z innymi. Aby im pomóc, tak jak wyciągnięto rękę do mnie. W ostatnim chyba momencie– tłumaczy Wiśniewski reporterowi „Codziennej”, jedynemu dziennikarzowi, z którym dotychczas zgodził się spotkać.

Wrzesień 2015 r., trwała właśnie kampania parlamentarna. Spotkaliśmy się wtedy z Filipem Wiśniewskim, który dość niespodziewanie trafił na poznańską listę Prawa i Sprawiedliwości. Rekomendowany przez grupę doświadczonych posłów był jednym z najmłodszych kandydatów. Wprawdzie na odległym miejscu, bo dopiero na pozycji numer 16, ale...
 

– Moja kampania ma być dość odważna. Otoczyłem się grupą doradców, byłych polityków, postawiłem sobie wysoko poprzeczkę: zrobić kampanię taką, aby wyborcy mnie zapamiętali, i sprawić sensacje, zdobywając mandat posła
– tłumaczył Wiśniewski. Pełen entuzjazmu, przekonany co do końcowego sukcesu. Z sympatyczną dozą naiwności osoby początkującej.

– Powypadają jakieś trupy z szafy? – zapytaliśmy wówczas. Odpowiedź nie padła natychmiast. Po chwili wahania... – Oczywiście, były pewne historie, ale to już przeszłość. Niemająca wpływu na obecną działalność – stwierdził.

Minęły zaledwie trzy tygodnie, gdy gruchnęła zaskakująca wiadomość – Wiśniewski zrezygnował z walki o mandat. Było to jednak już po zarejestrowaniu list i nazwisko menedżera sportowego (swego czasu Eurosport umieścił go w pierwszej dziesiątce) pozostało na kartach wyborczych. Wiśniewski otrzymał 468 głosów. Przyzwoity wynik jak na człowieka anonimowego, który przerwał kampanię. Mimo że nie zdobył mandatu, był wymieniany jako jeden z poważniejszych kandydatów na stanowisko wiceministra sportu.

Przez następne miesiące nie wiedzieliśmy, co porabia. Do połowy maja.

Więcej tylko w "Gazecie Polskiej Codziennie".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz