2016/05/29

Krysztopa: Taka sobie „reklama” – „Andrzej Duda zmarł dziś”. Podpisano przez rosyjski portal...................... Czyżby ruskie chcieli nam coś powiedzieć ?????

Kiedy w nocy zobaczyłem tę „reklamę” na Niezależnej, myślałem, że mam coś z głową.
„Andrzej Duda Zmarł dziś. Szczegoly z miejsca zdarzenia Polska stracila wielkiego polityka”
Na wszelki wypadek zrobiłem zdjęcia jednego telefonu drugim telefonem i jeszcze zapytałem na Twitterze czy ktoś widzi to samo co ja. Na początku nikt nie widział, ponieważ był to reklama tzw. kontekstowa czyli otwierająca różne treści dla różnych użytkowników, w zależności od tego z jakich stron korzystali. Dopiero nad ranem ktoś potwierdził moje przypuszczenia.
Głupi żart? Być może, ale biorąc pod uwagę nasze doświadczenia w i po Smoleńsku oraz fakt, że ktoś, sądząc z podpisu (pult-voevoda.ru) oraz braków w polskich znakach, Rosjanie, najwyraźniej skomponował reklamę tak by wyglądała jak w miarę wiarygodna informacja, bliskość Śiatowych Dni Młodzieży, szczytu NATO oraz ostatnie alarmy bombowe, to zupełnie nie jest śmieszne.
I moim zdaniem powinno być potraktowane przez służby z najwyższą powagą.andrzej duda zmarl mini
andrzej duda zmarl miniandrzej duda zmarl                                              cezary krysztopa ‎@cezarykrysztopa
Czy ja mam cos z glowa czy na @niezaleznapl jest "reklama" "Andrzej Duda zmarl dzis" z jakims sowieckim adresem internetowym??!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz