2016/05/28

Platforma tłumaczy spadki w sondażach: „Ludzie boją się nie popierać PiS-u”,,,,,,,,,,,,,,,, co za idiotka !!!!

– Ludzie boją się konsekwencji – tak eurodeputowana Platformy Obywatelskiej Julia Pitera uzasadniała słabe wyniki jej ugrupowania w ostatnich badaniach sondażowych.
Dlaczego około 40 proc. Polaków w sondażach wskazuje na PiS? – Ludzie boją się konsekwencji. Myślą sobie – ktoś się dowie, że nie tak glosowałem, to coś mnie za to spotka, 500 złotych mi zabiorą, podwyżki emerytury mi nie dadzą, może coś zrobią. Ludzie naprawdę boją się reperkusji, to nie jest mój wymysł – przekonywała Julia Pitera. – Polacy boją się powiedzieć, że nie popierają PiS – stwierdziła.
Według przeprowadzonego w maju sondażu TNS Polska, do którego wyników odnosiła się Julia Pitera, Prawo i Sprawiedliwość ma 39-procentowe poparcie Polaków, a Platforma 17-procentowe. Według nowego sondażu IBRiS dla Onetu, na czele poparcia partii politycznych znajduje się Prawo i Sprawiedliwość, które liczyć może na 32,6 proc. głosów. Na Platformę Obywatelską głosować chce 16,2 procent Polaków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz