2017/05/30

Oto najstarszy tata w Polsce. Ile ma lat? Czyli jak chce to może ... hahaa

Pan Andrzej został ojcem w wieku jak skończył 81-latNa szczęśliwe ojcostwo nigdy nie jest za późno! Andrzej Słupecki z Pasymia (woj. warmińsko-mazurskie) ma 81 lat i właśnie został ojcem. I to najstarszym w Polsce! Synka Piotrusia dała mu w kwietniu o 45 lat młodsza żona, Beata.
– „Przeżyłem kilka nieudanych związków, rozsypało mi się dawno temu małżeństwo, a nie chciałem na stare lata zostać sam. Wciąż szukałem miłośc”i – mówi pan Andrzej.Panią Beatę (36 l.) poznał przez internet w 2009 r.
Para po 4 latach postanowiła się pobrać, ale nie na północy Polski, gdzie mieszka pan Andrzej, ani na południu, gdzie mieszkała pani Beata, tylko... w Warszawie. – „Spotkaliśmy się w połowie drogi, w stolicy Polski, bo to dla mnie ważne miejsce. Jako dziecko brałem udział w Powstaniu Warszawskim” – wyjaśnia pan Andrzej.
Ale ten mężczyzna, któremu ma na karku dziewiąty krzyżyk, nie żyje przeszłością. Cieszy się szczęściem rodzinnym.

– „Gdy Beatka zaszła w ciążę, bardzo się ucieszyłem, bo w tym wieku powinienem bawić prawnuki, a nie zostać ojcem. To był najszczęśliwszy dzień w moim życiu” – śmieje pan Andrzej.Piotruś urodził się 12 kwietnia zdrowy jak rydz. Ważył 2300 gramów. –„ Mój Piotruś jest dowodem, że praktycznie w każdym wieku można zostać ojcem” – pęka z dumny Andrzej Słupecki.
Pan Andrzej jest nie tylko rekordzistą Polski, ale znalazł się też w doborowym towarzystwie wiekowych ojców świata! Do tej pory za najstarszego ojca w Polsce uważano pana Zenona z Pustówki w woj. zachodniopomorskim. W 1995 r. został ojcem w wieku 75 lat. Palmę pierwszeństwa w świecie dzierżą od 10 lat Hindusi. Najpierw wygrywał Ram Jogi, któremu potomek urodził się w 2007 r., gdy miał 90 lat. Ale pokonał go jego rodak Ramjit Raghav w 2010 roku. Ten cieszył się z narodzin dziecka, mając 94 lata.Mimo wszystko pozostaje pogratulować pani Andrzejowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz