2016/11/16

Awaria w banku. Pieniądze już „wróciły” na konta

Dodano: 16.11.2016 [09:23]
​Awaria w banku. Pieniądze już „wróciły” na konta - niezalezna.pl
foto: Tomasz Hamrat/Gazeta Polska
Jak informowaliśmy, wczoraj klienci banku BGŻ BNP Paribas przeżywali nerwowe chwile – z ich kont internetowych „znikały” pieniądze, a niektóre płatności były dublowane. Na szczęście wszystko wróciło już do normy. 

W komunikacie bank uspokoił klientów, którzy po zalogowaniu powinni widzieć już prawidłowe, zgodne ze stanem faktycznym  informacje.

W Banku BGŻ BNP Paribas w miniony weekend została przeprowadzona migracja danych ponad miliona klientów i ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej. To bardzo złożona operacja. Z tego względu nie możemy wykluczyć, że mogą pojawiać się w jednostkowych sytuacjach niezgodności w danych widocznych dla klienta. Wszystkie tego typu sytuacje wyjaśniane są indywidualnie i priorytetowo. Jeszcze raz przepraszamy klientów za utrudnienia” – wyjaśnił bank.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz