2015/04/30


Znani polscy geje. Zobacz, kto się przyznał!



Maciej Nowak od lat jest zdeklarowanym gejem

Maciej Nowak
Jacek Poniedziałek
Jacek Poniedziałek
Tomasz Raczek
Szczęśliwego Nowego Jorku
Mariusz Szczygielski
Mariusz Szczygielski
W sypialni
W sypialni
Tomasz Jacyków
Tomasz Jacyków
Kobiety Dekady
Michał Piróg
Poseł Robert Biedroń
Poseł Robert Biedroń
Michał Witkowski
Michał Witkowski
Krystian Legierski
Marek Barbasiewicz
Marek Barbasiewicz
Maciej Nowak
Jacek Poniedziałek
Jacek Poniedziałek
Tomasz Raczek
Szczęśliwego Nowego Jorku
Mariusz Szczygielski
Mariusz Szczygielski
W sypialni
W sypialni
Tomasz Jacyków
Tomasz Jacyków
Kobiety Dekady
Michał Piróg
Poseł Robert Biedroń
Poseł Robert Biedroń
Michał Witkowski
Michał Witkowski
Krystian Legierski
Marek Barbasiewicz
Marek Barbasiewicz
Maciej Nowak
Jacek Poniedziałek
Jacek Poniedziałek
Tomasz Raczek
Szczęśliwego Nowego Jorku
Mariusz Szczygielski
Mariusz Szczygielski
W sypialni
W sypialni
Tomasz Jacyków
Tomasz Jacyków
Kobiety Dekady
Michał Piróg
Poseł Robert Biedroń
Poseł Robert Biedroń
Michał Witkowski
Michał Witkowski
Krystian Legierski
Marek Barbasiewicz
Marek Barbasiewicz
Homoseksualizm polskich gwiazd nadal jest tematem tabu. Są jednak nieliczni, którzy bez tajemnic mówią o swojej odmiennej orientacji. Jacek Poniedziałek, Tomasz Jacyków czy Tomasz Tyndyk przyznali się do tego, że są gejami. Kto jeszcze to zrobił?
– Ciekawe, czy w Polsce doczekamy się kolejnych coming outów? Na przykład w szołbizie, gdzie tajemnica poliszynela jest to, kto jest gejem a kto nie... Chyba to lepsze, niż życie w ciągłym strachu, że sie wyda i kłamstwie? Okłamywanie siebie i innych dla kasy, kariery, a przy okazji zatruwanie sobie życia. I innym też - napisała swego czasu na FacebookuKarolina Korwin-Piotrowska. Prowadząca „Magiel towarzyski” w TVN Style poświęca też temu osobny wątek w swojej najnowszej książce pt: "Bomba".
Kto zdecydował się nie milczeć? Poniżej przedstawiamy listę polskich gwiazdorów, którzy są gejami i sami o tym powiedzieli.
Jacek Poniedziałek
– Mam już 40 lat. Nie będę się wygłupiał i bredził coś o idealnej kobiecie, której wciąż szukam. Jestem gejem i tyle. Czy to ważne z kim sypiam? Ważne jakim jestem człowiekiem - powiedział kilka lat temu aktor. O swojej drodze do homoseksualizmu Poniedziałek opowiedział więcej w książce "Wyjście z cienia", gdzie opisał m.in. swój wieloletni, toksyczny związek z reżyserem Krzysztofem Warlikowskim. Poniedziałek żył w trójkącie z ukochanym i jego żoną. Serialowy Rafał z „M jak miłość” rozpoczął publiczne coming-outy.
Tomasz Jacyków
Z partnerem Tomaszem jest już od 15 lat, czego nie ukrywa.
Tomasz Tyndyk
– Wszyscy wiedzą, że jestem gejem; co gadają za moimi plecami - nie wiem - powiedział aktor na łamach magazynu „Replika”. Aktor niejednokrotnie wcielał się w rolę gejów na deskach teatrów. Ostatnio widzowie mogli go podziwiać w filmie „W sypialni”.
Tomasz Raczek i Mariusz Szczygielski
W 2008 roku para została nagrodzona "Różą Gali", przyznawaną najpiękniejszym parom w show-biznesie. To pierwsza polska para homoseksualna, którą oficjalnie przyznała się do swojego związku.
Marek Barbasiewicz
 Przyznałem w wywiadzie, że jestem gejem. W moim środowisku nie spotkałem się z jakąś szczególną niechęcią, niezrozumieniem. Nie przewidziałem jednak, że wyznanie to uderzy w moją rodzinę. Bracia są wojskowymi, służą w lotnictwie, marynarce. Wojsko to hermetyczne środowisko. Były kpiny, szydzenie, nad tym, niestety, nie zastanawiałem się. Mamie powiedziałem przed wywiadem. Nie chciałem, by dowiedziała się z gazet. Było jej przykro, że z tych znajomości z kobietami nie wyjdzie rodzina, wnuki - wspomina swój wywiad dla „Pani” Barbasiewicz.
Michał Piróg
Choreograf nigdy nie ukrywał swojej orientacji. Dla jego rodziców to też żadna nowość. –Michał zadzwonił do mnie i powiedział wprost: Mamo, jestem gejem i co ty na to? A ja: Kocham cię synu bardziej, niż zwykle - powiedziała mama Michała w DDTVN.
Robert Biedroń
– To musi być miłość – mówił poseł Faktowi, gdy opowiadał o swoim „mężu”. – Mówię „mąż” dlatego, że tak mi się podoba, uważam, ze to ładne, a poza tym w naszym środowisku przyjęte jest, że tak się zwraca do partnera – wyjaśniał Biedroń.
Krystian Legierski
– Po raz pierwszy tego nie powiedziałem, tylko to pokazałem. 4,5 roku temu "Machina" opublikowała duży tekst o homoseksualistach. Na okładce pojawiło się zdjęcie dwóch facetów w niedwuznacznie erotycznej pozie. Jednym z nich byłem ja - opowiadał o swoim wyjściu z szafy Krystian Legierski.
 Maciej Nowak
– Jestem szczęśliwy, że jestem pedałem. Nie mam żadnych zobowiązań, nie mam dzieci, nie muszę o nie dbać - mówił w wywiadzie krytyk kulinarny Maciej Nowak.
Michał Witkowski
Autor powieści „Lubiewo” wyznał w programie Kuby Wojewódzkiego, że jest zaręczony z niejakim Tomaszem.
W sobotę odbędzie się w Warszawie Parada Równości. Czy ktoś zdecyduje się na niej na kolejny coming out?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz