2015/03/29

WIERSZE EROTYCZNE

Dotykiem mnie rozebrałeś
Spojrzeniem prowadziłeś
Słowem kocham
byłam w siódmym niebie
Sercem mnie kochałeś
I oczami mówiłeś:
- Ja Cię kocham
- Kocham te oczy
- Kocham nie zmienię tego
Dotykiem mnie rozebrałeś
i byłam Twoja tej nocy
Noc piękna pełna uczuć ,rozkoszy
I tego ciała nagiego
Spojrzeniem prowadziłeś
A ja taka szczęśliwa, bo jestem z Tobą
Mogę dotknąć Ciebie
Mieć Cię, nasycić się Tobą
Tej nocy jesteś dla mnie
Kochasz mnie, prowadzisz do rozkoszy
Tej nocy mam raj nieskończony
Jestem Tobą nasycona i spełniona
Dotykiem tej nocy byłeś
Spojrzeniem w oczy te
kochające byłeś...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Tryskam z rozkoszy,
Gdy śnisz mi się w nocy...
Chcesz wiedzieć co?
Opowiem Ci to...
Patrzę na Twe oczy,
Pełne namiętności,
Chwila Cierpliwości...
Potem Cię Obejmuję,
Słodkie usta całuję...
Schodzę niżej,
Twych piersi coraz bliżej,
i niżej...
i niżej...
Wreszcie jesteśmy blisko siebie,
Płyniemy w obłokach po niebie,
Teraz jesteśmy jednością,
Niekończącą się namiętną miłością...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Szalona noc tej jesieni
czy naprawdę się zdarzyła,
czy była pragnieniem cudnym,
a może tylko się śniła...
W Twych ciepłych, męskich ramionach
rozkwitłam kobiecością
Nagości się nie wstydziłam
darzyłam namiętnością
Na dnie brązowych mych oczu
uczucie serca lśniło
We dwoje spełniliśmy to,
co w marzeniach wciąż żyło                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Kaczorku,kaczorku
Lepiej pilnuj tego co masz w rozporku.
Bo przyjdzie kaczuszka,
Szepnie Ci kilka słówek do uszka.
Zrobi sztuczek parę
I da klapsa za karę.
Doprowadzi do tego,
Że usztywni Twoje "EGO"
Poczujesz błogi smak rozkoszy tej,
I już nigdy nie oprzesz się pokusie jej.
Je t'aime mon Adasiu :* ANGELA :*              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz